Ի՞նչու Գրիգոր Լուսավորիչը առաջին հերթին այստեղի կուռքերն ավերեց

Հնդկաստանից 2 եղբայրներ` Դեմետրը և Գիսանեն փախչում են և ապաստանում Հայաստանում: Հայոց Վաղարշակ թագավորը նրանց ապաստան է տալիս: Սակայն, երբ նրանք հզորանում են, Վաղարշակ թագավորը սպանում է նրանց: 
Կարծիք կա, որ նրանք և նրանց ընտանիքները անառակաբարո կյանք էին վայելում:
Նրանց 3 որդիները, ի հիշատակ հայրերի, Քարքե լեռան գագաթին կանգնեցնում են նրանց կուռքերը: 
Այդ վայրը հետագայում անվանել են Իննակնյա տեղիք, քանի որ այնտեղից էին բխում 9 աղբյուրները: 
Այդ վայրը անհայտ հիմքերով ժաղավուրդն անվանել է “դիվաց դուռ”, իսկ Գիսանեի և Դեմետրի կուռքերին անվանել են “զպատկերս սատանայի”:  
Իննակնյա տեղիքն հին պաշտամունքով ընբռնվել է իբրև դժոխքի դռներ, աշխարհի պորտ կամ կենտրոն: Հունական դիցաբանության մեջ դժոխքը Հադեսի թագավորությունն էր, որը խավար էր և սարսափելի: Այնտեղ բազմաթիվ գետեր են հոսում, որոնց մեջ է նաև սուրբ Ստիքս գետը, որով երդվում էին աստվածները: Հայկական դիցաբանության մեջ նույնպես կան տվյալներ, որ մեռյալների թագավորությունում բազմաթիվ գետեր են եղել: Հենց Իննակնյա բառը նշանակում է 9 աղբյուր:

Երբ Հայաստանը քրիստոնեություն ընդունեց, Գրիգոր Լուսավորիչը հենց այդ կուռքերն առաջինը ավերեց և դրանց վրա կառուցվեց ս. Կարապետ վանքը, որը նաև անվանել են Գլակա կամ “Գլակա Իննակնյա վանք”: Այդ բառի ծագումը շատ անհստակ է, սակայն կա ենթադրություն, որ այն բաղկացած է “գեղ” կամ “գել” և “օկ” նախաձևերից: “Գել”-ը նշանակում է “արոտավայր, ուր արածում են մեռելների ոգիները”, այսինքն մահվան թագավորության պատկերացումն է: 

Այսպիսով` Գլակ և Իննակնյա անունները նշանակում են մահվան թագավորության ջրառատ տեղեր, որոնցով անդրաշխարը կապվում է այս աշխարհի հետ: Դրանք դևերի և վիշապների դուրս գալու տեղերն են, որոնց վրա հատուկ կառուցվել են հեթանոսական և քրրիստոնեական սրբատեղեր, որպեսզի կանխեն դրանց ելքը այս աշխարհ: Օրինակ, Գրիգոր Լուսավորիչն այնտեղ կառուցում է Մշո ս. Կարապետ եկեղեցին, Հովհաննես Մկրտչի (նույն ս. Կարապետի) նշխարների վրա:
Այժմ այա վանքի տեղում գտնվում է Շանգլի քրդաբնակ գյուղը: